International PR student competition - PR Arena, 5th edition

Registration between March 1 and 9 - Iscrizione tra il 1° e il 9 marzo.

The Faculty of Journalism and Communication Sciences, University of Bucharest, invites students from the Department of Communication and Social Research, Sapienza University of Rome, to join in an international PR competition open to CIVIS faculties

The functioning of the competition is simple: teams of 3 students receive a brief for a campaign and they prepare in 3 days a pitch, with the help of a mentor for the week of the competition (mentors are top managers from the industry).
The competition will be between 16-18 of March, with teams registration between 1-9 of March.

A presentation meeting is scheduled for Tuesday, March 1, 2022, from 2:15 to 3:15 p.m., within the ADVERTISING AND BRAND COMMUNICATION course (Professors Panarese and D'Amato-Cassella).

***

La Facoltà di Giornalismo e Scienze della Comunicazione dell'Università di Bucarest invita gli studenti del Dipartimento di Comunicazione e Ricerca Sociale della Sapienza Università di Roma a partecipare a un concorso internazionale di PR aperto alle facoltà dell'Alleanza CIVIS.

Il funzionamento della competizione è semplice: una squadra di 3 studenti riceverà un brief per una campagna di comunicazione, e dovrà preparare in 3 giorni un pitch, con l'aiuto di un mentor (top manager del settore), nel corso della settimana in cui avrà luogo la competizione.
La competizione si terrà tra il 16 e il 18 marzo; l'iscrizione delle squadre tra il 1° e il 9 marzo.

Un incontro di presentazione è previsto per martedì 1° marzo 2022, dalle 14:15 alle 15:15, all'interno del corso di ADVERTISING E BRAND COMMUNICATION (Proff. Panarese e D'Amato-Cassella).

Suggerita a