Reactive microglia and cytokine release entails microtubule remodeling from acentrosomal to centrosomal arrays - 21 Aprile 2022

Giovedì 21 aprile, alle ore 17.00

la Dott.ssa Caterina Sanchini, PhD student del nostro dipartimento, e attualmente ospite del laboratorio della Prof.ssa Francesca Bartolini della  Columbia University (NY) terrà il seminario dal titolo: "Reactive microglia and cytokine release entails microtubule remodeling from acentrosomal to centrosomal arrays"nell'ambito del ciclo di seminari "

Il sito per registrarsi e ricevere il link per seguire il seminario è il seguente:

Il seminario è svolto nell'ambito del ciclo di seminari "THE CYTOSKELETON OF NEURONS AND GLIA"*

*"The Cytoskeleton of neurons and glia" is a bi-weekly online webinar series on Thursdays (8 a.m. PST/11 a.m. EST/ 4 p.m. GMT/ 5 p.m. CET) organized by young researchers across the globe to share your science with colleagues. The webinars are particularly designed to encourage early-career scientists to present their work and receive exciting feedback. We also regularly organize special sessions, in which we invite well-established leaders in the field.

Non definito